Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Rantai M I S A I - Mustache

Assalammualaikum wahai umat islam.
mulakan entri kali ni dengan kata-kata hikmat aku pemangkin semangat yang dah lama sangat aku tak ungkapkannya.

kata-kata hikmat tuan tanah :
" Tatkala minda berputar ligat , tatkala hati berbisik , lantas jari-jemari menari-nari memetik lantunan huruf , membentuk berbaris ayat , kata serta emosi. Tatkala imej menarik hati , dipersembahkan dengan seikhlasnya."

cak cak cakkkk...!
Hellooooo world !
lamanyaaa tak jerit macam tu.
tak senonoh betul anak dara sorang ni kan. terjerit jerit, ingat orang lain ni pekak ke?
hehehe :D

urmm.... entah kenapa tangan aku ni gatal je nak menari nari atas keyboard lappy tersayang aku ni. gatal juga mata aku nak tengok rantai mustache yang aku terbayang bayang since first time aku nampak masa last week. aduii, terbayang bayang sampai masuk dalam mimpi tahu. nak cakap tak basuh kaki sebelum tidur, dah basuh dah. tah apa apa tah aku ni. gila agaknya. haritu hampir gila pasal nak siapkan final report. sekarang ni gila terbayang bayang rantai mustache ni pulak. aduuhhaaaiii. 
ye, memang aku G I L A. kau kesah apa? :p

haa, rantai yang aku tergila gila sangat tu sampai termimpi mimpi tu, ala ala macam ni la bentuknya. comel kan? kan kan kan. actually, rantai yang aku tengok tu fully warna silver.  kecil, comel molek je. siap boleh letak kad matrix sekali tau. pakej kan? bagus kan? berguna kan? tapi gambar ni tak sama. tak sebijik. tak serupa macam yang aku tengok. aku dapat tengok sekilas pandang je. tak berkelip mata aku time tu. comel gila kot! kalau la aku dapat, aku tak nak warna silver yang macam aku tengok tu, aku nak colour pink!  baru plus plus comel. hehehe. amboi, tinggi betul aku terbang berangan kan, konon konon dapat lah tu? elehh... biarlah, tak salah berangan angan dan simpan angan angan. bukan kena bayar pun.

i dont know why but i want it sooooo bad!!!
i like it sooo strong! i like it sooo strong baby!
hehehe. rindu nak dengar gurauan senda dengan ayat tuu.

dah merata aku search dalam laman sesawang, mana tahu kalau kalau ada somewhere yang buat iklan jual rantai tu ke kan, kalau kalau ada jual online ke, kepingin juga aku membelinya. aku nak sebijik macam yang aku tengok tu. tapi, hasilnya negative. ohh, sediihhhh. *tissue pleaseee. hihihi

untuk menenangkan jiwa raga aku di saat ni, sambil ditemani patrick tersayang yang setia di samping aku sentiasa tersenyum tanpa jemu melayan kerenah tuannya yang macam macam ni serta headfone aku yang dah nak barai dikerjakan adik adik kesayangan aku tu sepanjang aku pegi practikal haritu, aku pun dengar la favourite song aku dendangan "Mark Adam berjudul Pencuri" sambil makan chocolate dalam kotak merah di ikat ribbon berwarna kuning cair yang di bawa pulang sebagai cenderahati special dari johor bahru. wahh, nyam nyam nyamm... dapnye dapnye daaaapppnyeeeerrrrrrr!!!  

ye, dia benar benar "pencuri" yang berjaya m e n c u r i  dan berjaya membuatkan aku t e r-c u r i dengar dendangannya live for TWICE :)

No comments:

Post a Comment