Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Bananana with Nana

Hihihi.
mulakan entri aku kali ni dengan senyuman, senyuuuummmmm :)

ermm, 2 minggu cuti aku ni aku banyak habiskan masa dekat rumah je. macam orang orang selalu berkata, 
"haa, duduk rumah makan tidur makan tidur je tahu" 
ehh, kesah pulak aku kan. mak abah aku lagi suka aku duduk rumah. HAHA. yelah kan setelah penat lelah membanting tulang memerah keringat bersusah susah dahulu demi menjayakan sesi practical aku. so aku guna lah masa ni untuk rehatkan minda dan tulang keringat aku cukup cukup, puas puas. nanti dah masuk semester baru, aku dah tak ada chance lagi nak bersantai begini. oleh itu aku gunakanlah dengan sebaiknya.

Haritu aku hangout dengan sorang classmate aku dulu masa sekolah. wahh, lama gila kot tak jumpa dia. ni pun berkesempatan jumpa sebab kebetulan cuti kitaorang sama. rasanya last aku jumpa dia raya tahun lepas tak silap. lama kan? yela, mana taknya, dia tercampak study dekat terengganu, aku pula tercampak dekat melaka. cuti pun tak sama. jarak jauh memisahkan kita. tetiba jiwanggg pula. :D
nak sangat fish eye camera kan,
haaa, ambeekk kau.
rasanya macam jadi ikan. hahaha

Haa, bila dah jumpa member gila gila satu kepala, lagi lagi yang dah lama sangat tak jumpa ni, apa lagi borak sakan sampai tak fikir dah orang dekat sekeliling. macam macam cerita lah nak di ceritakan. rasa macam tak cukup je masa tu nak cerita semuanya. macam cepat je masa berlalu. well, biasa lah perempuan katakan. best sangat rasanya bila dapat bersua muka. tengah syok syok dok borak borak ni, terserempak pula dengan beberapa member sekolah dulu juga, haa apa lagi makin rancak lah perbualan. huhuhu. then tak cukup dengan itu, photo session of course lah wajib ada kan. macam tak biasa pula. hihihi.  

# Aza, Riena, Fana, Syira, 
to others members, sorry sebab aku tak berkesempatan nak jumpa korang. next time okay? nanti kalau korang balik cuti, roger roger leerrr. ada rezeki kita hangout okay my darling darlingg? rindu korang! hihihi :)

No comments:

Post a Comment