Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Rasa bagai nak GILA

Fuhh, berhabuk bersarang sudah blog kesayangan aku ni. almaklum laa, 5 bulan aku pergi meninggalkan dunia blogger dan mula struggel menjalani 'dunia practikal' serta ditinggalkan blog kesayangan dengan tidak terjaga, tu yang terabai macam ni. hihihi. so aku ada masa beberapa minggu free ni sebelum naik ke semester baru, bolehlah aku mula berceloteh kembali. hehehe


ni aku pun curicuri view blog sambil update entri terbaru sambil buat final report yang berlambak lambak menunggu aku untuk siapkan. aduhhaiii. fining finingg, my head is spining spining. hahaha :D di sebabkan aku ada masa beberapa hari je lagi untuk siapkan final report yang aku baru mulakan mukadimah je ni, aku jadi macam kelam kabut, aku macam hilang fokus, semua benda yang aku buat semuanya tak menjadi. semuanya ada je yang tak kena. aku macam hilang diri aku lemas dalam lautan yang aku pun tak tahu mana datang lautan ni. aku macam tak tentu arah, yela mana tak nya kan, tidur pun setakat beberapa jam je memejamkan mata then celik mata je terus menghadap lappy kesayangan ni untuk continue siapkan report. aku tak suka keadaan diri aku yang sekarang ni. aku rimaaaaaaassss! adik aku cakap aku gila, sebab cakap depan lappy sorang sorang. aku tak suka. tak suka tak suka. ermm, sampaikan aku nak masak semalam, aku boleh terhiris jari aku sendiri. aduuhhaaii, sakitnya bukan kepalang. hurmm, nampak tak aku macam tak berapa nak stabil, fokusku terganggu. tolong, tolong sayaaaa! hehehe

ni lah padahnya jika buat sesuatu kerja kalau tak fokus. 
padan muka kau izzati!!! rasaaaaakaannn!
hahahahaa :D

by the way, setelah penat lelah peluh berjurai bersengkang mata beradu tenaga bertarung untuk siapkan final report untuk industrial training ni, akhirnya aku berjaya siapkannya. Alhamdulilah syukur. terima kasih Ya Tuhan kerana berikan aku kesempatan untuk siapkannya report yang sangat penting buat aku ni.

No comments:

Post a Comment