Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Semoga selamat pergi dan selamat pulang mak!

Hari ni mak nak pergi dah.
flight mak pukul 9.30 pagi tadi.
mak berangkat ke Bandung, Indonesia.
wahhh! seronoknya pergi bercuti!
aku dan adik-beradik yang lain-lain tak ikut.
sebab percutian mak ke bandung tu adalah hadiah sempena hari ibu tahun ni. amboi, special betul. =)
abah pun tak dapat ikut mak, sebab ada urusan kerja katanya.
so mak pergi menikmati cuti selama 4 hari 3 malam tu bersama kawan-kawanya.
jealousnya aku. jealous! jealous! jealous!
aku pun nak ikut juga!
huhuhu.
mulai hari ni sampai la mak balik semua tugas mak, secara automatic digalas oleh aku dan angah.
umm... mak baru je pergi beberapa jam, aku dah pun rasa rindu dekat mak.
mak, rinduuunyaaaa!!!
mak jaga diri baik-baik dekat sana tu tahu. jaga keselamatan.
lepastu, balik nanti jangan lupa bawa banyak-banyak buah tangan untuk kami disini.
kami tunggu kepulangan mak dengan senyuman yang lebar minta buah tangan yang mak bawa dari bandung tuu.
hehehee.
sayang mak, rindu mak.

1 comment:

  1. pergh..hebad kemain lagi bercuti kat bndung
    ^_^

    ReplyDelete