Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

di waktu petang bersama mereka

"wehh korang, kau tengok sana tu. kakak tu pegang hamster gemuk!"
"a'ah laa.. ada dua hamster gemuk la!"
"gemuknya hamster kakak tu! tengok tu hamster tu lari, comelnya! jom kita cakap dekat kakak tu kita nak tengok nak tak?"
"haa, jom jom."

tu la antara gelagat bila ada budak-budak kecil lalu depan rumah aku dan ternampak my cutie gingyy dan fiona. alahai, comel betul kan budak-budak tu kan? dorang panggil apa? hamster gemuk? huhu. lepas kejadian dorang semua nampak tu, setiap petang dorang datang rumah aku nak tengok "hamster gemuk". siap bawa rombongan lagi youu. makin hari makin ramai pula yang datang. huhu. ni boleh buat bisnes kalau hari-hari macam ni. mesti laku! setiap orang yang nak masuk tengok aku nak jual tiket. HAHAHAA ! jahat gila. tapi tu semua hanya la angan angan mat jenin je. tak ada la aku buat betul-betul nyahh! =p tak baik tauu..






"kakak, hamster gemuk tu lari laju sangat la. tak dapat nak tangkap. kakak boleh tolong tangkap kan tak?

bila aku dah tangkapkan dan kasi dorang pegang, dorang pun suka la. belai-belai manja la apa la. budak-budak la katakan. dah puas bermain dengan gingyy dan fiona tu, dorang pun pulang dengan satu pesanan ,

"bye bye hamster gemuk, esok kitaorang datang lagi, :) "

No comments:

Post a Comment