Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

balak poyo! awek tak boleh pakai!

ermm.. malam semalam aku dengan adik-adik aku dan juga kakak aku angah, pergi la tengok perlawanan bola dekat Stadium Tunku Abdul Rahman , Paroi. memang ramai gila orang la. sebab kelantan VS negeri sembilan tuu. bukan calang-calang. dua-dua hebat kan.

huhu. actually aku tak ambil port sangat pasal bola ni. aku pegi pun just suka-suka je nak chill chill dengan family. sambil-sambil tu nak nak hirup udara diwaktu malam yang segar dengan dihiasai rumput padang yang menghijau. sedap je mata memandang. cehh! ayat aku macam nak buat karangan pula. hahahahaa!

okay okay back to the story, aku nak cerita pasal kejadian yang membuatkan aku naik angin masa tengok perlawanan bola malam semalam. ada la satu couple ni datang duduk sebelah aku. time aku nak tangkap-tangkap gambar dengan family aku, yang si balak dia ni poyo betul la. bajet macam dia la yang paling hensem kat dalam stadium tuu. ingat aku nak tangkap gambar dia ke? perasan betul!! okay tu tak kesah la kan. tapi yang aku paling kesah sangat, yang si balak perempuan ni lepas satu batang rokok dia hisap lagi satu batang. kenyang ke makan asap rokok tu huh? dah la asap rokok yang tak sedap lagi busuk tu menghala kat arah aku dengan adik-adik aku. aku pun apa lagi, dengan actionnya aku kibas-kibas tangan aku dengan penuh gaya over nak bagi dia perasan yang aku tak senang dengan asap rosok yang menghala kat arah aku tu. and finaly action aku tu berjaya! balak perempuan tu nampak and faham agaknya apa aku buat tadi  dan dia pun bertukar arah. so, asap rokok yang tak sedap lagi merbahaya tu dah tak kena lagi dekat aku. lega sikit. baru ada feel nak tengok bola ni. hehee =p
TAPI tak lama kemudian , datang balik asap rokok tu. argghhh!!! tensionnya aku. tak faham-faham lagi ke mamat ni? aduhh. aku pun buat la lagi sekali action aku yang terover lebih tu untuk bagi dia faham lagi sekali. penat tau nak action action ni youu.. ahahaa. tapi tak menjadi la kali ni. then mamat tu tiba-tiba tunduk bawah tengok tali kasut or kasut dia yang cantik sangat tu konon, masa dia tunduk tu aku baru terperasan yang awek dia tengah syok syok mengibas asap rokok tu ke arah kami. perghh! melampau la ni kan. patut la banyak je asap rokok tu menghala ke arah kami rupanya ada yang tukang kibas ke arah kami. aku tempeleng juga perempuan ni kangg! haa, ni yang mula la buat aku marah. harap muka je cantik. baju je lawa. tapi akal tak ada ke? tak boleh nak fikir ke? kalau kau dah tahu kau tak suka bau asap rokok tu jangan la bagi balak kau hisap rokok dan membahayakan orang sekeliling! tegur la balak kau cakap kau tak suka asap rokok tu. bodoh punya awek! konon kau nak bajet yang kau ni girlfriend yang sporting tak marah balak hisap rokok la konon? boleh la blahh wehh! hipokrit gila! kau memang sepadan sangat la dengan balak kau yang poyo tu. huh! benci tau.

p/s: maaf aku menggunakan elemen-elemen yang agak kasar dalam entri ni. geram dengan couple tu! korang yang baca ni jangan jadi macam dia tau. :)

No comments:

Post a Comment