Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

knock knock posmen datang!


hehehe =p
harini aku nak cerita pasal surat dan posmen.
kenapa nak cerita?
suka hati lah. huhu.
Hari ni ada posmen hantar surat bersampul surat besar dekat rumah.
dengan penuh bergaya dengan tag line nya ,
"DIJAMIN SAMPAI ESOK"
hihihi. : D
dan ofcos la surat tu dah tentu tentu untuk aku kan. sebab dari semalam aku tunggu dan tertunggu tunggu kehadiran abang posmen badan sasa berbaju kuning menaiki motosikal specialnya depan pintu rumah. mesti orang ingat aku ni jakun kan macam tak pernah dapat surat dari posmen sampai tunggu depan rumah. huhuhu. biarlah, aku sanggup tunggu. kau kesah apa? kau tahu apa? surat tu penting bagi aku. menentukan masa depan aku. tu yang aku dok sibuk sibuk tunggu dari semalam. tapi yang kelakarnya masa aku dapat surat tu, aku baca la nama kepada siapa dan daripada siapa kan, walaupun aku dah semestinya tahu siapakah gerangan yang menghantar surat itu. hati aku tiba-tiba tergerak nak baca juga nama kepada siapa dan nama daripada siapa tu. dan ianya betul-betul buat aku tertawa. hahaha.
tengok ni ,


amboi, daripada ZAFRAN NAWFAL???
siap tulis (the hot boy) pula tuu.
HAHAHAHA 
tak boleh blahh betul. sejak bila anak buah aku yang comel lagi tembam berusia beberapa bulan tu dah pandai menulis siap boleh hantar surat lagi? setahu aku zafran ni baru je tumbuh 2 batang gigi. :D 
aduiduidui. betul-betul buat aku ketawa la. ni semua kerja mak zafran tu la. nakal mak dia ni eh? ayoyoyoo , deyy tambi ! ehh silap, deyy minaci ! hahaha =p
okay okay credit to zafran :

No comments:

Post a Comment