Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Someones's Who New Knew Me :)

 "izzati ni sombong betul kan. kerek je orang panggil buat tak dengar, tak pandang langsung pun. kalau pandang pun kadang-kadang senyum untung la kadang-kadang senyum dekat kita pun tak. nak harap izzati tegur dulu apatah lagi. diam je. sombong."

hurmm.. ada lah seseorang ni dengan beraninya tanpa rasa sedikit gentar pun telah berkata ayat di atas pada aku dengan jujurnya melahirkan apa yang dia mahu sampaikan. pada mulanya aku rasa agak terkejut juga lah kan mendengar setiap butir perkataan yang diperkatakan olehnya kerana sebelum ini aku memang jarang sama sekali berbual-bual dengannya. btw, aku memang dah jangka yang dia akan berkata bergitu pada aku sebab dia belum betul-betul mengenali diri aku. 
oh ya, siapakah aku? hehe
pada mereka yang diluar sana yang tidak mengenali diri aku or tidak berapa mengenali diri aku, memang memang dan sememangnya lah akan cakap sebagaimana budak ni cakap. Ya, itu semua hanyalah pandangan orang yang tidak mengenali diri aku iaitu pendangan daripada luaran semata-mata. but remember, dont judge a book by its cover!
ingin sahaja aku melontarkan persoalan-persoalan ini pada lawan-kawan dan sahabat-sahabat yang telah sedia ada mengenali diri aku serta hati budi aku, sombongkah aku? benarkah aku seorang yanag sombong wahai kawan-kawan? adakah aku seorang yang kedekut dengan senyuman? adakah aku seorang yang pendiam? adakah itu semua benar? tolonglah jawab wahai kawan-kawanku sekalian. hihi :P walaubagaimanapun, aku puji sifat tulus dan jujur budak ni sebab dia berani. pujian ikhlas ni :) amboi, suka lah tu kena puji kan? hee. aku tahu budak yang cakap ni akan baca apa yang aku tulis ni, so dengan ini aku nak bagitahu yang aku sememangnya bukan seperti apa yang telah diperkatakan olehnya. kita sama-sama masuk politeknik tu hampir 2bulan lebih dan tempoh itu masih terlalu awal untuk menilai sesorang itu. knowing me harder to know my true colour, okay? kita ada 6 semester disana. selamat mencuba.

haa, dengan senyuman yang panjang lebar sampai ke telinga dan sangat lah berbesar hati untuk aku menyatakan penghargaan TERIMA KASIH kepada PERBADANAN TABUNG PENDIDIKAN TINGGI NASIONAL (PTPTN) kerana telah meluluskan permohonan pinjaman untuk membiayai kos pengajian aku. terima kasih dan InsyaAllah aku akan gunakannya dengan sebaik mungkin.

 jengjengjeng... ni adalah buah tangan tanda terima kasih dan tanda ingatan dan rindu pada mak dan abah tersayang yang berada jauh dirumah tu. izzati bawa balik ni special dari politeknik merlimau tau. hihi dan perhatian kepada kakak ku sayang, aku saja je pleasing gambar ni untuk dan nak bagitahu kau yang ini bukan untuk kau tau walaupun nama kau NORAINI juga. HAHA :D mak abah ambil biskut, kau ambil plastic bag jela eh angah. simpan baik-baik buat kenangan daripada adikmu sayang ini ye. alahai, jangan lah marah, nanti kena jual! hee. missyou lah sis , muah!

No comments:

Post a Comment