Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Friendship , selamanya KAWAN

Suria, Shah, Arif, Tika, Izzati
yes, you are right. we all are friends. a good friends. bermulanya persahabatan ini terjalin since sekolah rendah membawa ke sekolah menengah dan terpisah seketika dan dipertemukan semula di Politeknik Merlimau, Melaka yang tercinta ini. cehhwahh ! siapa sangka ini semua akan terjadi kan kan? inilah dinamakan takdir. ya, takdir ketentuan Ilahi.
suria, izzati, shah dan arif memang dah saling mengenali daripada zaman pesekolahan lagi  kerana faktor satu sekolah. schoolmate di SMK Taman Setiawangsa, KL lah katakan. (nama sekolah haruslah disebut supaya tidak jadi macam pepatah "habis madu sepah dibuang") dan aku taknaklah mahu dikategorikan sebagai tidak mengenang budi melupakan tempat yang telah aku menuntut ilmu dahulu. *amboi, ala ala jiwang sudah :D
balik pada cerita utama, disini kami berLIMA menjadi lebih rapat dan adanya tika kenalan baru disini menyerikan lagi persahabatan kita berlima ini. dekat poli ni kemana jua dan kemana sahaja kita mesti pergi sama-sama berlima kan? yeahh, korang memang the best. terima kasih korang ♥


yes, once again you are right. this all are my girlfriends. cute right? i miss all of them soo much. dear, my beloved RAINS, long time not see right? uihhh. tiba-tiba cakap omputih pula aku ni. hee. aku rasa macam nak jerit je cakap aku rinduuuu korang semua. sekarang ni semua dah sambung belajar dan sibuk dengan life masing-masing kan. sorang tercampak sana, sorang tercampak sini, semuanya jauh-jauh. makin susah lah kita semua nak hangout sama-sama lagi dah kan? hmm, korang semua takecare tau dekat tempat korang. anything bagitahu aku ye? and sorry to farhana sebab tak ada kau dalam gambar ni. sayang korang rindu korang ♥

ehh, kejap kejap kejap. belum habis lagi.
tidak lupa juga pada yang kecil molek bucuk-bucuk kesayangan aku 2 ekor ni, my lovely gingy and fiona! cerita menarik, aku sangat lah teruja menjadi "bidan" sambilan kepada fiona and alhamdulilah fiona selamat beranak. 3 ekor semuanya. *amboi, hebat betul gingy ni dalam diam-diam ye? hee. patutlah aku tengok kenapalah besar semacam je macam nak pecah perut si fiona ni, rupa-rupanya bunting 3 ekor. tapi sayangnya 2 ekor tu tidak sempat diselamatkan dan meninggal dunia akibat kekurangan oksigen. hanya seekor jelah yang tinggal. even apa pun aku sangat lah bersyukur kerana ada juga pewaris keturunan gingy dan fiona ini.
seekor pun seekor lah. i call it JUNIOR :)
wahh, sekarang fiona dah jadi ibu and gingy dah jadi bapa. HAHA how sweet happy family ♥ makin bertambah meriah lah sangkar dekat rumah aku ni dengan bertambahnya 'ahli keluarga baru' ni. Dear my gingy and fiona, kita sudah memang ditakdirkan bersama kan sayang? time izzati pulang cuti kali ni dan tepat masa serta waktu fiona pun beranak. memang saja nak suruh izzati melihat detik bersejarah ini ye? hihi tanggal 20.2.2012 fiona diisytiharkan bergelar ibu :)
mak, mak dapat cucu baru! hehehe suka tak? suka tak?
hurmm.. aku rindu sangat nak main belai-belai, nak manja-manja dengan gingy and fiona ni. makin besar dah sekarang ye? makin gebu. makin bertambah berat badan akibat kuat sangat makan sekarang ni. haha habis musnah semua tanaman di halaman rumah yang mak dah tanam gingy and fiona makan ye? amboi, nakal dah sekarang ye sayangg? mak marah tau gingy and fiona makan pokok-pokok yang mak tanam tu gasak izzati kena bebel tahu. tapi marah-marah mak pun, mak sayang anak angkat dia yang manja lagi comel 2 ekor ni. kan mak kan? hee. nanti cuti ni kita kasi tanam pokok baru untuk mak ye? gingy and fiona jangan makan lagi tau. janji!!! hehe okay then, time for leisure with gingy and fiona and their baby, dadadaaa~

No comments:

Post a Comment