Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Mid Sem Break, hooorayyy!

Riangnya hati berlonjak kegembiraan bila dapat cuti ni. kali ni cuti lama sikit tau, seminggu. weeee :) tak ada lah lama mana kan tapi lama lah juga kan. aisyhh, kenapa ayat aku macam tu?  =,="  erm, sebelum cuti mid sem ni aku terpaksalah menyudahkan hari-harian aku dengan poli briged iaitu kawad kaki dan pratical memasang khemah dan cara-cara survive diri hidup di hutan. memang banyak sangat ilmu-ilmu baru yang aku perolehi. terima kasih kepada encik-encik jurulatih sekalian kerana telah mencurahkan ilmu dan penat sama-sama penat melaksanakan kawad kaki setiap hari rabu pukul 2 hingga 4 petang dan tidak ketinggalan juga pratical perkhemahan yang berlangsung pada hari sabtu dari 7:30 pagi hingga 5 petang itu. teori dan pratical dilakukan dalam masa satu hari yang sangat memenatkan dan membuatkan kulit muka bertukar warna, kulit muka sun-burn akibat berjemur terlalu lama di tengah panas terik tetapi berbaloi setanding dengan ilmu yang telah diberi. 




dan kini aku berjaya menyudahkan itu semua dengan jati diri yang tinggi. yeahh, bersemangat ni! hehe ujian kawad kaki individual serta ujian pratical perkhemahan pun sudah aku lakukan. aku harap semuanya lulus. amin amin amin. kepada EN MANSOR, luluskan lah kami semua. we will gonna miss you. 
dah macam anak orang asli dah aku tengok dengan buluh bagai HAHA =P


hormat tabik hormat!

terima kasih atas segala tunjuk ajar dan gelak tawa gurauan anda akan kami rindui. lepas je kawad kaki selesai, datang lah menjelma seorang nenek sihir yang datang dari celah mana pun tak dapat di kesan telah menyihir rakan-rakan sekelasnya bertukar menjadi 'haiwan-haiwan'. HAHAHAA nenek sihir dan haiwan-haiwan yang telah disihirnya.





ini adalah bakal-bakal bergelar manager suatu hari kelak. harap masin lah mulut aku ni ye? murah rezeki kita semua. amin.


hurmm, dalam kesempatan post ini aku nak cerita sedikit pasal roommate aku sorang ni sebab tak sempat nak bercerita tentangnya dalam post yang lepas. nama diberi ATIKAH. kecil comel je orangnya tapi hot gitu. dia sangat baik, dia kelakar juga. setiap pagi muka dia lah yang pertama aku nampak after celik je mata aku ni. hehe everyday aku bersama dia jela, memang lah sebab kami berkongsi bilik kan? aku bersyukur sangat dapat dia as my roommate. terima kasih tika, nanti aku belanja kau makan maggi kari xtra pedas sama-sama dalam bilik ye? huhuhu :D kami telah bersatu hati mentransformasikan bilik kepunyaan kami mengikut citarasa kami. amacam nak tengok tak? nak lerr tu kan. nak tengok bayar lah, mana boleh nak free je. kihkihkih 

ini lah roommate saya, comel kan? :)

bilik tidur kami. we love V4 yeahh!

meja belajar tempat saya menyiapkan semua tugasan dan assignment yang telah diberi.

oh ya, beg tajaan politeknik merlimau ni dibekalkan khas untuk semua student-student setiap orang dapat satu. so jangan rebut-rebut ye? hehee

2 comments:

  1. lerrrrrrrr.... pasal biskut je ke? aku ingatkan pasal ape.. ceh.. ehem!!! lawa baju polkadot tu? baju baru ke???

    ReplyDelete
  2. hehe aku saja je nak pleasing kat kau pasal biskut tu. teruja semacam HAHA yeah, thanks angah. a'ah tu baju baru aku. cantik kan kan? nak pinjam lerr tu? :D

    ReplyDelete