Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

ohh bahagianya C-U-T-I


Masa aku melangkah masuk ke dalam rumah, aku ternampak seekor rama-rama.
kenapa ada rama-rama masuk rumah?
orang tua-tua kata, kalau rama-rama masuk rumah tu tandanya ada someone's special nak datang.
siapakah?

haa, aku tahu! aku tahu!
errr. . .  aku lah someone special tu kan? kan kan kan?
sebab tu rama-rama ini masuk rumah. tu tandanya aku nak balik. nak sambut kepulangan puteri En Abdul Wahab dan Pn Hawa ni.
sekali sekala perasan sendiri tak apa kan?
hihihi

ermm, adik-adik bujang yang dua orang ni dah sibuk ajak aku pegi perkena Tutti Frutti. katanya dah lama tak makan borak-borak gosip-gosip cerita terhangat dengan aku. elehh, nak pancing aku lah tu kan? aku tahuuuuu tuuu. haha suka ye korang nak menghabiskan duit PTPTN aku? haiihh, yela yela demi mu adik-adik kesayangan ku, jom kakak mu yang comel ni bawa pegi makan yogurt ice cream dekat tutti frutti. jom cepat! lambat tinggal. kihkihkih




korang semua punya yang kecik-kecil je. aku punya jela yang paling besar. sebab aku kan kakak :) hee lepas je habis makan ice cream dekat tutti frutti ni mereka berdua ni mengada-ngada buat muka manja ala-ala comel gitu nak ajak makan chicken chop. dah la ajak makan chicken chop, minta pula dessert. nak ice cream lagi.  amboi, bagi petis nak peha pula ye? nasib baik sayang, kalau tak sayang memang harapan lah aku nak bagi. hehe



No comments:

Post a Comment