Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Baju Kurung

First aku nak jawab, memang aku suka pakai baju kurung. Dan aku tak penah malu pun pakai baju kurung. sebab aku rasa aku pakai baju yang cukup kainnya bukan terdedah sana sini. kalau aku nampak macam nenek nenek pun biarlah. Kenapa? Ada masalah dengan itu? aku dengan kau pun bukan sesiapa. aku tak pernah minta duit kau belikan aku pun baju kurung tu. Brrrr -.- aku rasa aku tak penah interfere life kau, kau pakai apa ke kau makan apa ke kau pegi mana ke so please mind your own business. jangan nak jadi kepochi sangat. sekarang kau memang cakap lepas semua tu kat aku, jangan nanti kau dapat bini yang pakai baju kurung doplohpatjam pulak. nak pegi pasar beli ikan pun pakai baju kurung. wahh perempuan melayu terakhir sangat. tahniah la kalau dapat ye ;)

No comments:

Post a Comment