Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

A-I-S Delima's

Satu dua tiga. Bak kata orang, tak kenal maka tak cinta. Haa ironik tak pembuka entry aku kali ni? muehehehe. okay rakyat jelata sekalian, ni nak introduce my delima's A I S . unplanned to get to now each other but alhamdulilah everything is just doing fine. Allah is the best planner.
siapa sangka kita akan jumpa? siapa sangka kita akan kenal dan jadi macam kita yang sekarang? siapa sangka? tak pernah sangka semua tu kan. sebab semua tu luar dari bidang kuasa kita. yang Atas sana yang aturkan. padahal aku dengan si tembam chikebum chikebum sorang tu satu tempat belajar kot. beza satu semester je. cuma lain fakulti. lain kolej kediaman. beza taraf junior dan senior je and at last kita jumpa bawah satu bumbung. tak sangka kan? hihi. yang selim melim tu pulak tak payah cerita la, memang kenal since born lagi. tapi tak pernah sangka juga yang akan duduk rumah bujang bersama sebab minat kita tak pernah sama yela lahir lain bulan kan tahun je yang sama. hahahaha takde kena mengena ahhh lantak kesah pulak aku kan hahaha. apa apa pun terima kasih sebab being nice to me and my pleasure to knowing both of you from start till now. Moga ukhuwah yang terjalin ni till jannah. In shaa Allah. love chuolsss♡

No comments:

Post a Comment