Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Merah Beta

B e b e l a n dari jauh. . . Heyyaa Merah, *sambil buat peace, senyum manja dan kenyit mata* nak sweet depan depan macam selalu tak boleh, sebab jarak memisahkan kita. so aku acah acah jela, kau bayangkan je eh. sebab kau kan kuat berimaginasi sampai terlebih quota kalau langgan pas internet so benda tu semua apa ada hal hehe. pahal nak marah aku, betul la aku cakap yang kau tu kuat berimaginasi a.k.a kuat berangan. Eh ehhh terlepas cakap pulak. Oopssieee! Hahahaha :p
dah dah, tak payah nak buat muka terharu macam bersemut mata tengok screen phone kau tu. kau tak payah nak perasan sangat yang aku rindu kau banyak. aku rindu sikit je sebenarnya. so tak payah nak perasan lebih lebih. hahaha. sebenarnya aku rindu nak gaduh dengan kau. bila dah jauh ni terasa sangat. lagi lagi kau bagi gambar yang kononnya bukti sahih kau bawa "aku" kemana sahaja kau berada tu. Woooiii, saja buat aku sedih kan? kau memang sengaja kan. saja usik hati kecil aku. nak kena tampar? ke kau nak aku tarik rambut kau sampai kau botak? wuuu kalau kau botak ehh... *jap jap aku bayangkan* pehhhh mesti menganciammm, aummm... Hahaha.
lain kali tak payah nak sweet sweet sangat eh. *taknak la jadi macam satu statement yang kau penah mengaku masa practical kat avi dulu kala. masihkah kau ingat deng deng dengg... hahahaha* karang takpasal orang ingat kita ni ada hubungan terlarang. nanti takde siapa nak datang pinang aku woii. ohh tidakkkk! Hihihi. aku tahu sekarang ni ada something yang keep bothering life kau. yang buat kau jadi miserable macam orang gila. aku mohon kau tabah setabahnya dan kuat sekuat tiger. haa lepas baca ni, pegi makan biskut tiger macam kau selalu buat cicah dengan air teh panas. lepastu mengada mengadu dumba dengan aku sebab biskut kau jatuh tenggelam dalam cawan tak sempat nak sua kat mulut. nak cakap samdol karang marah, yang kau pegi celup lama lama biskut tu kenapa. aku siku siku jugak kau ni. Huhu. jangan calarkan imej berbaju kitchen la kalau attitude gitu hohoho #mohonsentap ekekekee. rindu sebenarnya nak sarung baru kitchen ni. nahh hakak payung satu gambar, peluk cium dari jauh ❤
ingat pesan aku, sabar. macam kau selalu pesan kat aku dulu, sabar. kalau ada 10 tangan yang tolak kau jatuh, akan ada satu tangan yang setia hulur kat kau dan tarik kau untuk bangkit semula dengan segagahnya, iaitu ; aku. persetankan semuanya, keep chill and just be charming of yourself. xoxo :)

No comments:

Post a Comment