Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

mata dan normal

tiap hari aku baca email. belambak email setiap hari. kadang kadang sampai tak larat nak baca sebab busy dengan kerja kerja kerja then nak hadap email lagi, nak balas satu persatu email satu hal. dah la email tu belambak. haihh. dah tuntutan kerja kan, so jalankan la tanggungjawab tu dengan ikhlas wahai izzati :)
amacam? dah cukup besar tak font size tu? Bhahahahaa :D jangan gelak lebih lebih eh. aku sekeh jugak karang. ni ada satu hari haritu, aku dapat email macam ni. pehhh aku rasa deep gila dia punya nganjingan halusssss gittuuu. eh helloooo bradaa, kalau tulis pakai font normal pun aku still boleh baca, still boleh reply email awak tu. takpayah la tulis besar gini. alhamdulilah, mata aku masih normal lagi. memang habit dia ke apa send email font besar anak gajah macamni kat orang. Haihhh manusia ni macam macam la -,-

No comments:

Post a Comment