Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Hijrah 2015


aku pun tak pernah terjangka ni semua akan terjadi.
sebab macam mustahil pada awalnya.
tapi bila dah makin dekat ni, aku kena juga terima kenyataan.
ye, ini kenyataan.

alhamdulilah, aku syukur.
jika ni yang terbaik yang Allah dah aturkan untuk aku, permudahkan la.
kita tak tahu kan apa yang Allah dah rancangkan untuk kita.
so bersangka baik baik saja wahai izzati:)

sesungguhnya aku memohon kekuatan darimu Ya Allah.
moga kuat semangat izzati. kuat mental fizikal.
hati tu kena kental, yakin pada diri.
sebab hidup ni realiti. tak seindah yang disangka.
semoga semuanya di permudahkan untuk kau, izzati.
mudah mudahan. in shaa Allah.

aku tahu Allah sentiasa ada dengan aku.
korang doakan aku okeh?
selamat berhijrah wahai cikizzati.

No comments:

Post a Comment