Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Dot ohh Dodot

Ini cerita pasal sorang kawan aku ni. satu class masa belajar diploma dulu. aku rapat dengan dia. dia ni unik. unik sangat. hihi. kenapa unik? kena kenal dulu si dia baru tahu betapa uniknya dia ni. nama timbangan manja, dot. tengok, nama dia pun dah cukup unik kan? tak caye aku cakap dia ni unik. hahaha
Hai dodot!
auu cak auu cakkk! hahaha

apa khabar kamu disana? adakah sihat sihat belaka? saya disini rindu kamu.
haa, gituu bahasa aku. kerlassss kau jahhh. hahaha :D

aku tahu kau akan baca apa yang aku membebel ni. hehe.
so teruskan membaca okeh :)

sebenarnya malam tadi kan aku pegi bazar dekat up town senawang. saja jalan jalan cuci cuci mata, aku takdela nak cari apa pun sebab tahun ni feeling nak raya tu emmm macam takde. entah. haha. okay, dah aku jalan punya jalan dengan penuh sesak dibanjiri manusia manusia yang sedang rakus membeli belah untuk sambut hari raya, aku ternampak ada satu stall ni, dia jual kuih muih raya. macam macam kuih ada. lepastu dia ada jual cake juga. siap ada tester lagi. aku ternampak ada tester red velvet cake, chocolate moist cake, so orang dah offer bagi rasa kan, aku pun ngappp je la masuk mulut. hehehe

aku pun try satu satu flavor. boleh than sedap la, tapi aku tak beli pun. sebab tak rasa nak beli kahkah! 
sekarang ni the point is, aku nak cakap aku rindu nak makan red velvet cake dengan kau siap main suap suap acah acah manja gediksss gitu hahaha. emmm dapnyeeeeee! cake yang biasa ni pun rasa macaam luar biasa bila makan dengan kau tau. haaa, gituuu. hahaha terima kasih daun keladi dodot sebab belanja, nanti belanja lagi ehhh kihkihkih :D
lepas makan lepas dah puas selfie, then naik kereta gelak gelak sebab kau tunjuk tempat yang kau kata best tapi bila sampai tempat tu gelap gelita tak nampak apa apa hahahaha lepastu jalan jalan sampai uptown kajang pehhh bestnyaaaaa. even kita tak plan nak keluar, tapi rasa macam dah plan perfect je kan. haihhhh bila nak late night hangout sama sama lagi? hihihi. 

lepasni kita hangout sama sama lagi okeh. nanti kita cukupkan corum SLIMS a.k.a OKROCA CEO baru gempakkkk best best besttttt :) 

No comments:

Post a Comment