Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Recovery

Sejak sejak ipu udara malaysia ni tak sihat,
semua rasa sakit sakit.
tapi aku hairan kenapa budak sekolah je yang dapat cuti.
Hairan sekali.
mana aciiiii macamtu kan.

Tak aci tak aci tak aci.

Memang budak sekolah je yang ada hidung kan.
mungkin orang dewasa atau kategori pekerja ni semua takde hidung agaknya.
mungkin juga bernafas melalui insang. HA-HA
Ok tak kelakar. Jangan gelak.

Hahaha. Whateverrrrr...

Semalam aku MC.
Gastrik menyerang tanpa belas kasihan plus demam.
satu hari terlantar dan terperap kat rumah je.
rest la kononnya tu. Ishh chooiii. huhu

memandangkan IPU kat JB ni pun kritikal,
So aku antara yang tergolong dalam golongan mangsa mangsa terjebak angkara jerebu *ayat poyos habis kan* hihihi

Dah telan ubat ubatan yang pelbagai semalam,
moga moga speed la recovery ye wahai izzati.
Aminnn.

No comments:

Post a Comment