Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

The Day Final Year Project (JPH)

Hari :  Khamis
Tarikh :  9 / 10 / 2014
Tempat :  Dewan Platinum PMM
Booth :  OKROCA

okay, harini aku nak cerita pasal presentation final year project haritu.
best. masing masing berkobar kobar untuk FYP kali ni. best sangat. tapi...
bila tengok competitors yang lain, makin naik cuak dibuatnya.
semua power power.
semua hebat hebat.
omg omg omg!
cuak ni bukan biasa biasa kali ni.
sampai menggigil la tulang lutut, tangan kaki, boleh cakap semua lah gigil.
hahaha. *eksyen lebih*

dupdap dupdap dupdap tu, macam nak terkeluar jantung ni dibuatnya,
yela kan mana taknya, hari besar kot.
menentukan markah final aku untuk final year ni juga.
so aku mesti buat yang terbaik.
okay korang, ni aku introduce teammates aku yang bukan calang calang. semuanya di pilih atas skills yang tertentu. *sebab tu pilih korang masuk group ni* kahkahkah! takdela, kidding kidding :D kita dah macam family. kita semua ditakdirkan satu team sebab macam yang aku salu bebel kat korang sampai korang bosan nak dengar tu, ahhh tak kira, aku nak cakap juga, "kita kan pelengkap" haa, tak digitu uolls? 

one day before the day, persiapan everything is going well. semuanya berhempas pulas sehabis baik untuk setup kiosk. ye, kiosk kita memang ramai sangat yang jeles kan haritu? sebab apa? sebab makan space paling besar. hahaha. ehh suka hati laaa. kata bersaing secara sihat. siapa usaha lebih, dapat lebih la kan. ni namanya psychology. awal awal dah kena saiko takan dah gentar kot? so, usaha tangga kejayaan. hati kena kental. ye idokk? *cehhhwaahhh! kemain poyo ayat aku ni apahal. ajet ajet je* hahaha.
okay, ni pulak mula muka happy lepas judges datang evaluate. ohh, legaaaanyaaaa rasa. happy happy juga, dalam hati ni berdebar menunggu keputusan yang bakal diumumkan malam nanti masa annual dinner. ohh, lamanyaaaaa nak tunggu ke malam. cepat la malam, cepat la malam. rasa macam nak cari doremon je minta pintu ajaib dia so boleh terus menjangkaui masa terus ke malam. hahaha. 
so, keputusannya malam tu alhamdulilah kami hanya mampu sandang silver medal. silver pun okay what? dari tak menang langsung kan? even hancus berderai impian untuk memiliki gold. hahaha. tapi takpela, mungkin usaha kami belum cukup bagus untuk sandang gold. tapiiii.... tahniah kepada OKROCA sebab berjaya mara ke semi final. so maknanya ada lagi satu inovasi. tapi ni peringkat PMM pula. makin mencabar!

1 comment: