Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Perkaya Inovasi PMM

Perkaya Inovasi PMM kali ke-9.

Hari : Khamis
Tarikh : 16 / 10 / 2014
Tempat : Dewan Platinum PMM
Booth : OKROCA

okay uolls, ni pulak cerita semi final stage untuk final year project yang hari tu.
ni adalah sebahagian daripada peserta yang masuk bertanding untuk Perkaya Inovasi PMM kali ni. ohh, bukan biasa biasa mereka semua ni. semangat kali ni, lain macam nampaknya. semuanya lebih bersemangat untuk tebus kekalahan untuk presentation final year project first haritu. so, goodluck guys!

macam biasa, aku introduce dulu teammates aku. orang orang kuat OKROCA. okay, sama je orangnya macam yang haritu. cuma kali ni kami tampil lebih bersemangat dan lebih ready untuk fight for JPH. go go fighting! hihi.
sudah semestinya team OKROCA akan membawa nama okroca dengan baik kali ni. In shaa Allah, kalau ada rezeki kali ni. hihihi. kali ni OKROCA banyak menambah baik apa yang terkurang dan kekurangan dari inovasi haritu. kita manusia kan, belajar dari kesilapan. so, kali ni. OKRACA tampilkan booth sekali dengan maskot. ye, maskot. thanks to my teammates sebab sudi dan sanggup untuk jadi maskot for the wholeday. femes gila kan kau hari tu? cakap je siapa tak kenal kau haritu? yang paling kecoh, paling meriah. well, bak kata Coordinator yang memantau, trademark OKROCA kan batchmark JPH. big clap! hoorraayyy. heee.
haa, tu la maskot yang aku katakan tadi. comel? hihihi. actually, maskot ni nak buat konon macam simbol OKROCA ( Okra Roti Canai ) yang besar. macam roti canai gergasi la. tapi, bila sekali pandang nampak macam kura kura pun ada jugak. hahaha. nasib kau jahhh. nama pun handmade. so, be creative mind people. *ceh ceh ceh, sebenarnya nak cover malu* hehehe 


" your achievement is beyond the others "
-Dear OKROCA CEO's, korang ingat lah ayat tu sampai bila bila sebagai pemangkin semangat. 

Alhamdulilah, everything is going very well and as smooth as the plan. semuanya buat yang terbaik. and the result is, OKROCA berjaya menjulang nama dengan amat baik sekali kali ni. banyak sangat comment comment positive yang diterima dari jugdes, lecturer, customer yang tak putus datang memberikan support, dorongan and permintaaan terhadap OKROCA kali ni terlalu demand on customer. sampai tak cukup la stock untuk jual. semuanya habis licin di jual. Alhamdulilah. rezeki. terima kasih semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung. thanks to all your supports, we very appreciate it.
capture the moments with, 
Datuk Abu Bakar, Timbalan Menteri Sains dan Inovasi Malaysia dan Mejar (K) Zolkarnain, Pengarah Politeknik Merlimau Melaka.

Tahniah dan syabas sekali lagi kepada OKROCA atas usaha yang tak pernah putus ni tanpa mengeluh. dan ni hasilnya. berbaloi kan penat lelah kita selama ni walaupun selalu bertekak je kalau tak sependapat. tapi ni lah hasilnya. hasil yang sangat membanggakan. aku bangga dengan teammates aku. dan aku bangga dengan OKROCA. terima kasih OKROCA CEO's :) 

and not to forget, the great news. Tahniah sekali lagi buat OKROCA sebab terpilih dan ditawarkan untuk the third stage. for this stage OKROCA akan mewakili Negeri Melaka dan juga membawa nama PMM. oh, really awesome! sangat tak percaya. betul ke ni? rasa macam mimpi. mimpi ke ni?  *tampar pipi sikit* adooii! sakit. betul la bukan mimpi. hihihi. 

No comments:

Post a Comment