Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

OKROCA CEO's

Hai.
as uolls know, this is my OKROCA CEO's.
orang kuat OKROCA.
 *cehh, kuat la sangat kan. puihhh* hahaha
taknak cakap banyak pun actually. aku just nak say a big thanks to all of you. minta maaf kalau sepanjang kita jadi teammates ni aku ada buat salah silap. ada termarah korang ke, ada gurauan yang sentap sentap ke. jangan amik hati okay guys. aku tahu korang semua baik baik belaka. kan? hihihi.

aku juga nak say thanks kat korang semua atas kerjasama, penat lelah kita bersama yang tak pernah terkira. thanks sebab selalu dengar aku membebel panjang lebar sampai korang rasa macam nak sumbat je mulut aku ni dengan OKROCA yang kita buat tu suruh aku diam kan. hihi. macam yang aku selalu cakap, 

" kita semua ni kan pelengkap "

dan kita semua dah buktikan yang kita semua boleh. OKROCA pun boleh go. heee. so the point is, i gonna miss our time together gather. buat OKROCA dalam kitchen sama sama dari pagi sampai petang macam nak patang tulang belakang, tulang kaki tangan semua nak patah. haha. keluar masuk office sebab nak jumpa KJ. selalu kena marah dalam office KJ. proposal kena reject. sampai orang dah boleh kenal siapa anak buah KJ. lepastu duduk kat library konon nak bincang and last last bertekak macam anjing dengan kucing macam rebut ikan lepastu baik balik. kelakar pun ada. hahaha. whatever it is, gonna miss it so much! serious talk ni. and you know what, i already miss our OKROCA time. ohh *tissue please* hahaha. 
this is the real OKROCA team. 
tengah tengah tu advisor kami Encik Khairulazam dan dia merangkap Head of Department untuk falkulti kami. (JPH) nampak sempoi kan? boleh senyum senyum, boleh gelak gelak. tapi tegas dia macam singa. siap la kau kalau tak siap kerja dan tak bagi apa yang dia nak. haa, tak terkucil dalam seluar kau? heee. but, if you really knew him, he is a good guy. sangat baik. selalu positive all the time. selalu bagi motivasi kat kami lepas kami kena marah dengan dia. hahaha. but, its okay. nak berjaya kan kena la tempuh semua fasa ni. Encik Azam, you are the best. kami semua sangat sangat lah beruntung sebab dapat Encik Azam sebagai advisor kami. and we are truly sorry sebab tak dapat pegi the third stage tu. kami tahu Encik Azam sangat hampa dengan keputusan yang kami dah buat ni. tapi disebabkan banyak sangat kekangan yang datang, so ni keputusan terbaik dari kami.
hidup OKROCA. hihihi 

all of you, till we meet again  

No comments:

Post a Comment