Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Nasib Malaysia

5 Mei 2013 bersamaan dengan hari Ahad, iaitu harini lah.
hari yang penting dan wajib bagi semua warganegara Malaysia.


Rakyat Malaysia keluar mengundi untuk mengundi para pemimpin yang berwibawa bakal memerintah negara. negara kesayangan, Malaysia. 
hanya sepotong ayat aku mahu katakan from my point of view, 

"orang bijak akan mengundi-memilih-memberikan mandat kepada orang yang betul-betul bijak dan layak. orang yang bijak juga nampak nasib dan masa depan negara yang cemerlang di tangan siapa"

well, nasib Malaysia bergantung kepada para pengundi yang layak mengundi, tak macam aku ni. next PRU baru boleh mengundi. tunggu next PRU lah ye baru aku undi, heee. 
so hanya dari jauh, 
aku doakan yang terbaik untuk Malaysia, tanah tumpah darahku.

No comments:

Post a Comment