Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Doodle #1

Hehehehe. . . Hihihi. . .  aku suka. aku suka. aku sukaaaaa!
sebab aku berjaya buat. Alhamdulilah, berjaya.
cubaan pertama aku nak lukis doodle sendiri dah terlaksana, even tak adalah berapa cantik or comel. tapi takpe, aku puas. puas sangat. hati aku puas. aku tahu aku boleh buat cuma masa yang tak mengizinkan aku untuk mencuba. so dah dapat sebulan lebih cuti sem ni, aku mencari-cari mood untuk cuba membuatnya.
menjerit keriangan dapat juga aku hasilkan doodle hasil tangan aku sendiri.
nak tengok? boleh boleh boleh tengok,
tapi. . . .jangan kutuk tau. tahu tak lah secantik mana. sehebat mana.



ni la doodle cubaan pertama aku.
hihihi, bila aku tengok balik macam kelakar pun ada.
tapi takpe, impian aku dah terlaksana.
aku puaasssss. aku sukaaaaa.
kalau la ada yang nak guna doodle aku ni, boleh boleh boleh.
TAPI, kena minta izin aku dulu as OWNER, kena follow belog aku ni dulu, and bila dah copy tu jangan lah lupa creditkan sikit dekat belog aku.
jangan la jadi seperti kacang lupakan kulit ye. heee

No comments:

Post a Comment