Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Anak Bapak S G

ceritera S G

rasanya tak pernah wujud entry pasal "dunia S G" dalam blog kesayangan cik izzati ni kan. busyyy dengan daily life tak sempat nak story mory. memandangkan harini ada kelapangan masa, okay kali ni cik izzati kasi teaser sikit okehhhh...

cari kuih hingga ke hulu,
mengidam kuih lepat kuih bahulu.
nak cakap tapi alahai malu,
bagi pantun jela dulu.

sambil baca pantun jemput jamu mata tengok gambar gambar yang bakal menjadi kenangan untuk masa akan datang. sorry kalau ada terlebih terkurang terkasar tercalar balar hati sana sini untuk sebelum ni dan dihari mendatang. saja nak sorry awal awal, kot kot nanti tak sempat ke kan. hehehe. yela korang terpaksa layan kerenah cik izzati yang selalu diluar jangkaan ni hahaha. nak terima kasih juga even korang terpaksa sekalipun hahahaha. walau kita lain family, kita semua tetap anak bapak. ye, terima kasih sekali lagi kalian untuk semua kenangan ni :) i wont regret it.
setahun dah berlalu, perit getir nganjingan yang dilalui.
terima kasih dari permulaan kaki menjejaki hingga ke saat ini.
banyak sangat yang dipelajari, termasuk yang dibuli.
#mohonterasapadasiapayangrasamembuli
hahahahaha
gurau gurau :D
lu ingat gua tak tahu lu tengah gelak gelak?
lu gelak gelak baca apasal?
tak nampak muka gua serious tuuu,
gua bagi pantun ni, dah ready, balas la pantun gua nanti. . .
hahahahahaha

beli roti ponpon dijual bangla bai,
okbai ^^

No comments:

Post a Comment