Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Cik Izzati Surprise Birthday

Happy belated birthday! hehehe. disebabkan tanggal 27 Mac 2016 cik izzati ni menyepi dan menyendiri luar dari malaysia, so semua birthday surprise jadi belated birthday surprise untuk umur baru tahun ni. takpela, tahun ni menjelang birthday lain dari yang lain sikit. tak sambut on time. so its gonna be something different dari tahun tahun yang lain sebelumnya. such a good momento to remember :)
ni haa aku nak tunjuk dua ketul dalang yang menjadi mastermind merancang semuanya. patut ler beriye iye buat appointment seminggu awal kononnya dengan aku ajak keluar nak pegi "somewhere". bila aku tanya kat mana "somewhere" tu, katanya somewhere yang cantik tempat idaman blablablaaa. ok jawapan kau sangat tak menjawab soalan aku. pfftttt -,- then masa ontheway dalam kereta buat perangai pelik tetiba nak request tutup mata aku. ehhh... dah kenapa minat dua ketul ni. haaa... jangan macam macam. nak bawa aku kemana ni. pening weh perjalanan duduk dalam kereta sambail tutup mata. gelap je dunia ni rasa. macam ni agaknya rasanya kalau tak dapat melihatkan. Allahu. syukur alhamdulilah dengan segala nikmat yang Allah dah kurniakan. dalam hati ni masih tertanya tanya kemanakah kita? dupdap dupdap dupdappp.....
ooo oooo ooohhhh! ohh lalalalalaa..... hahaha ni rupanya kerja korang kan. patut la beriye iye tak kasi aku keluar satu hari suntuk dari pagi tunggu korang kat rumah, bosan gila tahu tak. mati kutu duduk rumah tu sensorang. sebab ini rupanya. ceittt! tapi takpe, ianya merupakan satu pernantian yang sangat sangat sangat berbaloi. thankyou mydear housemate. i really appreciate yours effort. berjaga sampai dua tiga pagi semata mata nak siapkan chocolate castle yang comel gilalalalaaa bak hanggg ni. seriously, aku suka sangat. yayyyy, suka suka suka :) hihihi. serious superb sedap dan ianya bukan indah khabar dari rupa.
so lepas ni kalau ada sesiapa yang gila chocolate macam aku ni nak order chocolate castle cake comel yang chocolate-nya melimpah ruah macamni, boleh la order dekat depa ni. confirm tak menyesal. kepuasan dijamin! haaa, aku siap promote lagi ni. nanti dapat untung share eh hahaha :D

No comments:

Post a Comment