Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

S si Stalker #part 2

Hello stalker. Have a very nice day.

Today nak cerita lagi pasal si triple S ni. memang aku sakit hati dengan kau. Ada je point kau nak tembak aku kan. Aku geram je dengan kau, tahu? Oii tahu tak? kalau boleh aku picit jerawat seketul kat pipi kau tu aku picit picit sampai penyek. *haaa emosi kan aku?* geram tau dengan kau ni. Sebenarnya aku nak menganjing kau. Tapi bila aku fikir balik, kelakar pun ada bila kau gaduh dengan aku tadi. 

Ada ke patut kau tanya,

   " cabai tu apa? "

adoi.
boleh tak aku nak gelak? HA HA HA
ok aku dah gelak.
Weh S, takan la cabai pun kau tak tahu kot?
Kau ajet ajet je selalu menganjing aku, perli sana sini.
Ni cabai pun kau tak tahu? Aikkkk. hahaha

Kau ni kelakar la.
Tu la nak sangat bertekak dengan aku tadi.
Kan dah malu sendiri.
Haisss.

btw, thanks la bukak lagu best hari then di latar belakangkan suara gagan. Unik sekali lagu tu. Hahahaa.

No comments:

Post a Comment