Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

New Begins

Assalamualaikum.

cak cak cakkk...
hello bloggers, here i am back!

Ohmaaaaigaaadddd,
dua bulan tak update blog rasa macam lain.
rasa macam tak lengkap hidup ni bila tak membebel panjang panjang kat sini.
kerinduaan yang tak terkata dengan blog kesayangan aku ni.
fuh.. fuh.. fuhhh... *acah acah tiup habuk* haha
berhabuk bersarang berdebu dah.
meh sini lap sikit kasi clean and clear ye.

now, dah masuk bulan february dah untuk tahun 2015.
pejam celik pejam celik. kejap je kan?
rasa macam baru minggu lepas sambut new year.

so ni tahun penuh dengan azam baru.
macam omputih cakap, new year its a new chapters begin for life.
and yes absolutely right.
2015 its a new begins for me.

why new begins? eh eh cakap omputih pulak.
hi hi hi.
sibuk je. biarlah.
aku nak cakap omputih ke tamil ke cina ke.
kau kesah apa?

ok berbalik kepada kenapa new begins,
sebab aku mulakan 2015 ni dengan langkah baru yang bakal mencorak masa depan.
langkah dari segi kehidupan seharian.
bukan lagi langkah sebagai seorang pelajar yang melangkah keluar di pagi hari untuk menelaah ilmu.

langkah dari segi masa depan.
sekarang hidup kena cari duit makan pakai sendiri.
bukan lagi pakai duit ptptn.
bukan lagi bergantung dengan mak ayah semata.

langkah dari segi naluri azali manusia,
fffffttttt....
satu je pesanan untuk diri sendiri wahai cikizzati,
kuatlah wahai hati :)

semoga tahun 2015 ni dipermudahkan semua urusan cikizzati. Amin.


No comments:

Post a Comment