Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Inovasi Terbaik | Inovasi Makanan Terbaik

Idea terbaik inovasi makanan. 
Boleh merangkul anugerah Gold.

Apakah idea itu?
korang ada idea?
korang nak share idea dengan aku tak? 
alaa, share idea sikit je. mana tahu boleh membantu.
hihihi.

Adakah idea idea ini boleh membantu?
berdasarkan paras rupa sahaja?
berdasarkan keunikkan rasa sahaja?
berdasarkan kretiviti pengolahan sahaja?
atau perlu mengandungi semuanya?



comel kan?

Actually aku ada beberapa idea yang menarik and mungkin boleh diguna pakai. 
tapi tapi tapi... 
banyak bebenor tapinya. hahaa.
tapi aku tak tahu nak pakai idea yang mana satu. 
semuanya bagus.
semuanya best.
semuanya ada market value.

Haduiii.... tu la yang buat aku fining fining.
kepala ku fining dok fikir fikir apa idea terbaik lagi mantap meletup letup kebabomm untuk menghasilkan produk inovasi yang paling terbaik untuk final semester ni.
korang rasa aku patut buat inovasi apa ek?

Hmm... setiap product mesti ada advantages and disadvantages sendiri.
itu yang aku kena kaji terlebih dahulu sebelum buat keputusan yang bijak. kan?
well, tak ada apa yang sempurna kan kat dunia ni melainkan yang satu di Atas sana.
itu yang pasti. 
Doakan aku ye korang.
Doakan cik izzati peroleh anugerah Gold untuk inovasi ni nanti.
Amin.
cik izzati

No comments:

Post a Comment