Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Brothers

Saja je nak share dengan korang kerenah adik-adik kesayangan aku yang nakal kat rumah tu.
dorang memang takde kerja. tapi cari kerja.
lepastu dok suruh aku tolong snap kan gambar-gambar dorang pose.
ambooii ambooii ambooii,
ingat kau ni photographer tak berbayar kerrr?
banyak cantikkk korang yerr...






setelah aku berpeluh peluh melayan kerenah dua orang budak ni, ni la hasilnyaaa.
nasib baik korang berdua tu pandai pujuk aku dengan gaya acah acah manja korang tu. aku ni bukan la kejam sangat. dalam membebel membebel, aku tetap sayang korang. tahu? sebab korang jela darah daging kesayangan aku. amacam sweet tak? hahahaha. aku tahu korang akan baca apa aku tulis ni and korang ternanti nanti kakakmu yang comel ni pose entry pasal korang. kan kan kan? cett, kantoooii... huhuhu :D

No comments:

Post a Comment