Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Kisah Masa Lampau


Rasanya aku dah tak mahu kenang kembali apa yang telah terjadi.
tapi apakan daya, kita sama-sama manusia.
tetapi akan terkenang Kisah itu.
kisah hitam.


mungkin aku je yang terasa dengan kata-kata kau yang terpapar indah di laman peribadi untuk kau luahkan isi hati kecil mu itu.
tapi ianya jelas merunding jari ke arah aku.
mungkin juga ianya hanya perasaan aku sahaja.
hanya satu yang perlu kau tahu,
memaafkan itu mudah tapi untuk melupakan apa yang telah terjadi di antara kita itu perit dan makan masa yang agak lama.
"kawan sampai mati kan?"
aku cuba, bukan aku tidak cuba.
tidak perlulah berbahas di laman peribadi masing-masing. direct terus kan lebih senang.
be professional okay? kau dan aku dah buka buku baru kan? :)

No comments:

Post a Comment