Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

The time with you, WONDERPETS!

Kring! Kring! Kring!
Telefon, telefon berbunyiiii
Telefon..telefon berbunyiiii
Ada haiwan dalam bahaya!
Ada haiwan dalam bahaya!
Ada haiwan dalam bahaya di sana.

Apa yang penting kerjasama.
Apa yang penting kerjasama.

Wonderpets, wonderpets, kami datang
Membantu anak haiwan dalam kesusahan
Kami tak besar dan kami tak kuat
Bila bekerjasama semua jadi mudah
Heyy.. wonderpets.. Yeyyyy...!

huhu , tahu tak lagu apa tu? 
yeah, wonderpets! 

itulah yang menjadi kesayangan aku sejak aku bela mereka dari baby lagi. tapi sekarang ni mereka dah pun menyambung keturunan dengan lahirnya, JUNIOR! yeahh,, baby junior.
bermain bersama mereka membuatkan hati saya terhibur.
melihat telatah mereka berlari ke sana, berlari ke sini membuatkan saya tersenyum.
melihat gelagat mereka yang aktif lompat sana, lompat sini membuatkan tertawa. 
melayan kerenah mereka yang manja dan membelai mereka itu lah yang saya benar-benar suka.


thats my lovely gingyy , fiona and their baby, i call it junior.
izzati rindu sangat dengan kamu semua tahu? 
kalau lah boleh bawa kamu semua tinggal di kamsis, alangkah indahnya dunia.

No comments:

Post a Comment