Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Last Paper → Short Sem

Haihh, rasa macam sekejap je satu semester dah berlalu. rasa macam baru je tutup sekejap mata ni then buka je mata, dah habis dah semester ni. Last paper final exam pun dah aku selesaikan. cuak ohh nak tunggu result keluar nanti. markah PB pun tak berapa nak memberangsangkan. hmm.. minta-mintalah semua paper aku lulus tanpa ada repeat paper. Amin.
For this 2 months, hanya tinggal pelajar-pelajar jabatan kita je yang bertuah ni sebab kena amik short sem. sunyi sepi je poli ni tak ada riuh-rendah macam selalu. jabatan lain semua dapat cuti 2 bulan. ohh tidakkkkk sekali lagi ,  jealoussnyaaaaa!!! takpe takpe, short sem ni membantu kita meringankan beban dan meringankan subject kita untuk sem next sem kan kan? senyum sikit izzati =) 
yeah, kami semua sahabat walaupun kami semua berlainan jabatan dan kos. korang korang, dengar sini ni aku nak jerit,  gasak lah korang sem depan! padan muka padan muka padan muka, subject korang banyak nak kena bawa. hahaha geram aku! =p
Dear my besties, 2 months without both of you. hmm. enjoy your holidays without me, arghhh... 
seriously i am gonna miss you baby ♥ 

1 comment: