Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Middle of 60++

tambah tolak. darab bahagi dan sama dengan --
itu ilmu matematik.
sejak azali lagi aku memang tak suka mengira.
bila nampak nombor banyak-banyak je automatik boleh pening.
macam allergic gitu. haha

tak suka kira-kira.
tak suka nombor banyak-banyak.

tapi ketika ini,
ketika jari jemari aku laju menari-nari atas keyboard menzahirkan berbaris ayat kata serta emosi,
aku masih mengira dan menghitung. kira dan kira.
dan terus setia mengira sampai habis.
ye, kira sampai habis.
moga-moga cepat la masa berlalu.
cepat la cepat la cepat laaa. . .

Allah dah susun cantik-cantik setiap jalan cerita kita :)
tugas kita main kan watak dalam setiap episod cerita dengan sebaik mungkin.
pasti ada bahagia yang menanti di akhir nanti.
semoga dipermudahkan segalanya.
Amin.

No comments:

Post a Comment