Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Food and Me

ada seseorang penah berkata satu 'perumpamaan pasar' dengan aku satu ketika dahulu, " aisshhh... izzati dan makanan berpisah tiada "

oh yaaa, mungkin betul!
tidak disangkal lagi.
ekekekekekeee :D

cuti yang lepas, aku duduk rumah terasa nak makan macam macam.
gatal je tangan aku ni nak masak itu nak masak ini,
pegi dapur nak buat itu, nak buat ini.
dengan keringat tulang empat kerat yang ada ni, layan kan jela apa yang diidamkan diri sendiri.

dan hasilnya, tarraaaa . . . . .
sweet colorful popcorn by izzati.co hihihi :D
dan juga tidak ketinggalan,
variasi 3 generasi donut gebu gebas auummm
makan donut sekali 3 macam, mana tak gebu izzati ooiii... hahahaha
alaaaa... bukan selalu pun kan jamu diri sendiri, atleast apa yang diidamkan nak makan tu tercapai dengan air tangan sendiri.
yayyyy, suka suka sukaaa!


p/s : boleh pm kalau berminat hihihi :)

No comments:

Post a Comment