Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Babysitter



kata-kata hikmat tuan tanah,
" Tatkala minda berputar ligat , tatkala hati berbisik , lantas jari-jemari menari-nari memetik lantunan huruf , membentuk berbaris ayat , kata serta emosi. Tatkala imej menarik hati , dipersembahkan dengan seikhlasnya."


Fuhhh, cuti panjang babe.
apa nak buat?
jangan tanya apa nak buat.
sebab aku dah tahu apa yang aku nak buat cuti kali ni. hahaha
siap full booked sampai end of this year okay.
haa, hebat tak hebat?

apa yang aku buat?
jeng jeng jeng... hahaha
takpayah nak jeng jeng jeng sangat lah kan.
sebab title post pun dah jelas lagi nyata terang terangan aku buat apa sepanjang cuti ni. hihi.
yes, i am babysitter!

this is my handsome boy and my sweetie little girl.
maka cuti aku kali ni dipenuhi dengan gelak tawa melayan kerenah mereka.

and aku rasa tak terlambat lagi nak wish welcome to this lovely little baby girl to our big family.
so itu bermakna tambah lagi sorang aku kena jaga.
its okay. no biggie. cause i already love them so much.
my niece and nephew.

4 comments:

  1. sama lahh...time cuti sem haritu kena jadi baby sitter haha..tapi sekarang dah start praktikal..

    ReplyDelete
  2. comel comel comel :) best tak jadi bbysitter? hehe

    ReplyDelete