Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

StudyWeek

TAHNIAH izzati, anda sekarang berada di zone "StudyWeek" 
hihi
boleh gelak lagi?
ingat selamat sangat ke zone ni?
SEMINGGU je tinggal untuk struggle ni tauuuu!


Peringatan untuk diri sendiri :
 Doakan supaya aku ni jadi RAJIN RAJIN RAJIN dan RAJIN!
tolong buang perkataan MALAS dalam diri.
● Doakan supaya aku tak MALAS nak buka buku.
tolong RAJIN untuk bersengkang mata mentelaah ilmu di dada buku.
Doakan supaya aku kuat semangat.
tolong jangan patah semangat sebelum berjuang.
Doakan semoga semuanya berjalan lancar.
tolong jangan main-main lagi. FOKUS dan SERIOUS.
Doakan kejayaan aku.
terima kasih.
AMIN.
dimana ada kemahuan , di situ ada jalan kan?
sesungguhnya menuntut ilmu itu suatu ibadah :)

No comments:

Post a Comment