Pages

awak follow saya, saya akan follow awak balik :)

nuffnang sini

Dua Kosong Satu Enam

Entry pertama untuk tahun 2016. rasa macam tak percaya dah masuk tahun baru rupanya. macam tak rasa. sebab apa tak rasa? sebab aku tak pegi celebrate tengok bunga api macam tahun tahun sebelumnya. hehe. itu semua tak penting, sebab apa yang penting azam dan niat tahun baru. eh kejap kejap... tahun baru bermaksud tambah lagi satu angka dalam hidup semua yang bernyawa dan punya usia, ohh tidakkkk kenyataan yang paling susah nak terima. hahaha.
sekarang 2015 dah berlalu pergi meninggalkan kita semua dengan penuh kesan dan memori. terima kasih pada semua yang jadi sebahagian daripada memories suka duka bahagia sedih sentap marah merajuk menggila dan sebagainya. semua tu akan kekal sebagai memori yang pernah tercipta dalam kisah hidup aku. syabas semua sebab berjaya memainkan peranan watak masing masing dengan cemerlang. Tahun baru ni aku tak minta banyak pun, moga Allah bagi kesihatan yang baik pada aku dan keluarga serta sahabat, dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat, tak tersasar ke jalan yang salah dalam proses mencari jalan pulang ke syurga. sebab kita makhluk Allah semua berasal dari syurga. Amin.
Ehh tetiba nak selit jap, semalam petang kat office terasa nak minum hot milo cicah biskut acah acah minum petang auchhh menganciammm! tapi malassssss nak jalan pegi pantry buat air sebab fail menimbun macam highland tower minta siapkan. so setelah ditimbang tara solutionnya seperti gambar diatas. sadis tak? hahaha. moral of the story dah masuk tahun baru ni wahai cikizzati. jangan malas malas lagi. Hihi :D

No comments:

Post a Comment